Test – Black mask!

Black mask eller charcoal mask (hudormfjernere) er jo liksom det store for tiden, og har vert det ganske lenge egentlig.

Jeg har brukt en type veldig lenge og den har vert utrolig skuffende da den egentlig ikke får med seg noe som helst annet enn dun, så jeg bestilte en ny type som kom idag!

Jeg bestilte den fra wish til sikkert 18,- pluss frakt så hvis den ikke fungerer er det jo ikke akkurat et ran.

Jeg bruker den aldri i hele trynet fordi det er jo bare på nese og hakenjeg egentlig sliter med noe som helst av urenhet.

Dessverre var denne masken så og si nøyaktig den samme som den forrige jeg har hatt, den får ikke med seg noen form for “seabum” eller hudormer. Når det kommer til slike masker tror jeg nesten man får mer ut av å lage selv, eller å betale litt ekstra for kvaliteten sin del.

Heldigvis har jeg fått andre ting også i senere tid som forhåpentligvis gir bedre resultat!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg