Koreansk Kosmetikk!

Jeg har fått skikkelig dilla på alt mulig av skjønnhetsprodukt. Det er gøy, avslappende og spennende fordi jeg håper at produktene skal fungere. Siden jeg har fått litt ekstra interesse for dette så vil det bli egen kategori om det her inne. Kommer til å skrive om priser og om produktene har effekt eller ikke.

Det første produktet jeg kommer til å skrive om, eller i hvert fall det som gjorde at jeg ville ha en egen kategori om kosmetikk på bloggen, er dette;

Må bare beklage litt ufine bilder her men håper det tåles.

Jeg brukte disse “sokkene” i hvert fall 1t og 10min i går, deretter vasket og smørte beina med hudkrem, som det står beskrevet at man skal.

Om 1-2 uker skal all hud falle av fra beina mine slik at bare frisk hud er igjen. En liten del av meg håper egentlig det ikke skjer fordi, æsj, men såklart håper jeg at produktet funker!

Jeg bruker jo ikke bare koreanske produkter, jeg har blant annet en kinesisk hudkrem jeg er fornøyd med og skal skrive om, så derfor heter kategorien “kosmetikk og pleie”.

Jeg trenger rett og slett bare mer å skrive om, selv om dette er en treningsblogg. Spesielt siden jeg sjeldent tar bilder på trening og å bare ha tekst er kjedelig, selv for en blogg! Tenkte jeg bare skulle si fra om det, siden det sikkert kommer til å se ut som en jævla sminkeblogg fremover, haha!  

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg