Combat Kristiansund 2017!

Da er bildene blitt publisert fra konkurransen I November, så de tenkte jeg dere skulle få se! Siden det har blitt publisert 270 bilder så legger jeg bare ut de med mitt lag på!


Uansett hvor smertefullt det var så kjenner jeg at jeg ser frem til neste konkurranse. Jeg hadde ikke den beste formen akkurat denne dagen, beina mine som normalt er min sterkeste side ville ikke prestere og da er det vanskelig å gjøre det bra på konkurranse.

Neste år kommer jeg helt sikkert til å være I bedre form, det tror jeg for jeg er tøffere og tøffere på trening for tiden, men problemet er jo bare at alle andre som deltar også blir sterkere så å ha sjanse til å gå videre blir ikke nødvendigvis større, men det er faktisk 11mnd til enda, så bare tiden vil vise hvordan det går!

Jeg skal selvfølgelig også lage ett “Egypt-innlegg” med bilder og historier fra ferien, men det går I ett om dagene så det blir nok ikke før neste hviledag ihvertfall!

God jul da folkens!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg