Combat Kristiansund!

Dette har vert den tyngste helgen på lenge! I helgen var jo den årlige konkurransen på Crossfit Kristiansund for å feire den tredje bursdagen til senteret. Alle lag var 3sammen med minst én av hver kjønn hvpr vi i mitt lag hadde meg + to gutter (samboeren min Andreas og kompis Kolbjørn)

Øktene var som følger:
3000m row
100 Plate ground to overhead
5 syncro burpee
100 utfall
5 syncro burpee
100 ab-mat situp
5 syncro burpee
100 box jump

Forklaring: én person ror konstant under hele økta for å få unna flest mulig meter på romaskinen, de to andre jobber annenhver med de ulike øvelsene- IKKE samtidig -og etter hver øvelse vsr fullført måtte hele laget ta 5 burpee hvor alle måtte ligge flatt på gulvet samtidig før vi kunne fullføre burpeen.

Økt 2 amrap 10min:
50 back squat
50 shoulder to overhead
50 clean
50 thruster
Jenter hadde 30kg gutta hadde 50kg

På første økta gjorde vi det bra i forhold til den første gangen vi prøvde men langt dårligere enn de fleste andre lagene. På andre økta var vi dårligst av alle og gikk ikke videre til økt 3.

Jeg kan iallefall si at jeg ga alt jeg kunne, som også vises godt på lårene mine. Jeg KAN IKKE teknikken på cleans så jeg måtte “bompe” opp stanga med låra.

Jeg kan ikke si så mye mer om selve konkurransen annet enn at jeg er skuffa over det dårlige resultatet men at alle og enhvær av de andre lagene imponerte og at de som kom på pallen virkelig fortjente det.

Jeg har derimot sjeldent vert mer støl enn jeg er nå. Jeg har vert på grensen til å ikle være gangbar mange ganger, mem jeg tror aldri jeg var vert så støl som dette over hele kroppen!

Magemusklene er såre etter 60 ab-mat sit-up. Låra er ødelagt etter 20 knebøy på 30kg og 1500m roing og mange box-jump. Rumpa er død etter utfall og armene helt ubrukelig etter press, cleans og thruster. Jeg er helt ødelagt, og jeg ber til de høyere makter om at det bedrer seg til i morgen, hvis ikke blir det en grusomt smertefull arbeidsdag nesten uansett hvilken jobb jeg blir oppsatt på.

Nå er det lalletid, så får man håpe jeg vokner med en mykere kropp!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg