Konkurranseinnstilt!

Jeg er så sykt klar for konkurranse nå! For en gangs skyld har jeg ikke noen smerter! Både kne, rygg og skulder har vert helt eksemplarisk hele dagen. Jeg bestilte time til kiropraktor i går på grunn av hofte/rygg men etter beinøkta så fikk jeg det igang igjen. Det hindrer meg uansett ikke fra å dra til kiropraktor og ta en sjekk. “If it aint broke, break it” eller hva? Hun finner garantert noe smårusk rundt omkring å rette opp i, og da kommer jeg til å være helt fit for fight!

Jeg vet ikke om jeg har skrevet noe om det, men en gang i året er det konkurranse i Kristiansund som vi deltar på. Vi er 3 på lag som samarbeider gjennom øktene, og jeg kunne ikke vert mer fornøyd med laget mitt! Vi har alle våre styrker og svakheter, jeg er sterk og seig i beina, kolbjørn har rå kondisjon og er knallsterk i armene og andreas er gjennomtrent og har ingen skader i motsetning til vi to andre. I tillegg til at vi kjenner hverandre så godt at vi rett og slett utfyller hverandre som et team. I fjor gikk vi ikke videre i konkurransen, men jeg håper vi har en sjanse i år! De to første øktene får alle være med på, og tredjeøkta bruker å være OLY-relatert med litt mer avanserte crossfitøvelser, så hadde vert veldig gøy å komme videre! Jeg vil ikke ha noen forventninger fordi det er så mange rå deltagere fra Crossfitsenteret bade i KSU, Molde og Trondheim som bruker å delta, men jeg tror vi har mye større sjanse i år enn vi hadde i fjor.

Jeg tror det jeg burde fokusere mest på er utholdenheten, det er sjeldent at musklene mine gir seg uansett hvor harde økter vi kjører, det er alltid pulsen, så hvis jeg kjører en del harde kondisøkter kommende måneden så er jeg så god som jeg har sjans å bli til den tiden! Jeg må jo naturligvis sørge for å ikke bli skadet igjen til den tid, men jeg er så forsiktig nå i forhold til før at jeg tror ikke det blir et problem!


Tror ikke det er et eneste bilde fra konkurransen i fjor som har blitt publisert, men dette er ihvertfall fra fjorårets “Crossfit mot kreft”. Jeg har utrolig lyst å delta i år også (10 November), men ingen fra laget mitt kan være med, så jeg veit ikke om jeg orker å kjøre dit helt alene. Vi får se om noen plutselig slenger seg med, synes uansett ikke det er verdt å droppe det bare fordi jeg må være for meg selv.

Nå er det tid for kiropraktor og hviledag! Kanskje jeg bryter meg på litt husarbeid og en liten luftetur med hunden, men det spørs helt på hva Kiro anbefaler!

 

 

2 kommentarer
    1. Heia. Jeg håper du får med deg et par folk på laget til Kristiansund. Det hørtes gøy ut😊. Moro at du er konkurransesugen. 👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg