Ryggtrening 161017!

Jeg har ikke vert støl i så mange ulike muskelgrupper samtidig før som jeg er nå. Legger, lår, rumpe, mage, skuldre, triceps, underarm, I could go on.. Likevell viste jeg at jeg ville trene i dag men akkurat nå føles det ut som jeg skulle droppet det.


Jeg begynte med 5×5 på 90kg. Jeg tror det er den tredje økta med markløft på ei uke/ti dager, men den første fra vanlig bakkenivå. Det var sinnsykt tungt, jeg har jo kjørt 5×5 på 95kg før, riktignok uten stans i bunn, men synes likevel det var voldsomt tungt i forhold til forventet. Hadde aldri kommet gjennom alle settene med så mye som en kilo mer!


Døde da jeg så dette bildet! Her snakker vi linselus!

Jeg bruker også å kjøre øvre rygg når jeg tar markløft. De andre øvelsene jeg kjørte var;

10 x 3 Shrugs 40kg stang
10 x 3 Flyes 2.5kg per hånd
5 x 8 Scapular Pull-up
10 x 3 Enhånds Roing


Arma mi ser jo helt fucked ut på bildet, ser ut som ei gummihånd, men håper det bare er vinkelen som er rar på bildet.

Det ble absolutt ikke ei særlig god økt, jeg er jo helt rassert i utgangspunktet, men jeg føler jeg mister all fremgang om jeg tar for mange hviledager.. Antagligvis er ikke det korrekt i det heletatt, men jeg skal i hvert fall ha hvile/restitusjonsdag i morgen. Jeg skal til kiropraktor for første gang på ganske lenge og det er mye rart for kiroen å rydde opp i på høyre side av kroppen – og egentlig resten av kroppen.

Nå skal jeg hive i meg en proteinbar, ta en varm dusj og legge meg! Jeg begynner virkelig å få normal dagtidsdøgnrytme, og jeg elsker det! En naturlig døgnrytme håper jeg gir enda bedre prestasjon på trening, humøret og livskvaliteten min!

 

#trening #kosthold #livsstil

3 kommentarer
    1. Du er smart Gunhild. Lytt til kroppen din ellers går det gæli på lang sikt. Ha en strålende dag😊. Jeg gleder meg til neste blogg fra deg👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg