Sunday funday!

I dag starta jeg dagen med en skikkelig “English breakfast”! Jeg skal få ny matplan igjen, og siden dette er siste dagen med fritt kosthold så måtte det utnyttes.


Prøvde for første gang å steke bacon i ovn! Satt på grillfunksjon og ca 200 grader, det var absolutt ikke verst, men skulle ikke stekt de i panna først tror jeg, og kanskje hatt ei rist under bakepapiret.


Langt ifra sunt, men proppa med proteiner i hvert fall! Etter frokost kom moren og søstra til Andreas innom for å teste ut garasjen! Vi endte opp med å kjøre en tabata, da det er det enkleste når vi er fire eller flere.

Oppsettet var sånn;
1. Roing

2. TRX-pull up
3. Ab-mat sit-up
4. Magda/Assault bike


5. Swing

6. Deadlift med strikk istedenfor stang
7. Biceps curl
8. Burpees

Jeg er så sykt støl etter gårsdagens økt så var helt greit at vi holdt oss til ganske simple øvelser i dag!

Når det kommer til det med kostholdet så skal jeg få ei ny plan. Samme stil fra samme Coach, men med mindre fokus på vektnedgang. Jeg er jo ikke overvektig eller har et stort behov for å bli tynn akkurat nå mot vinteren, så fokuset blir å ikke legge på meg i fett, men å øke muskelmassen min. Jeg tipper jeg kommer til å gå ned i fettprosent uansett, for det skal ikke mye til å få bedre kosthold enn jeg har hatt siste ukene. Er faktisk drittlei sukker, føler meg ikke bra i det heletatt.

Nå skal vi gå oss en tur med bikkja så blir det typisk søndag med tv, sofa og god mat, i morgen er det “tilbake på det rene” og jeg ser frem til det!

2 kommentarer
    1. Digg frokost og fin runde i garasjen. Og sukker er ikke så særlig å holde på med i lengden. Dårlig drivstoff👎

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg