Jeg er så lykkelig!

Det er bare så sykt bra livet for tiden! For det første fikk jeg jo vite at jeg endelig er fast ansatt, og det er en trygg ansettelse så jeg er sikret i flere år fremover, og å se gleden til de rundt meg på mine vegne varmet hjertet mitt sykt! Jeg blir så rørt av at folk blir glad på mine vegne!

Denne nydelige blomsteroppsatsen fikk jeg i gave av svigers på onsdagen da jeg fikk mailen om at jeg ble ansatt!


Mamma kom innom dagen etter jeg fikk jobben med disse nydelige røde rosene.

På torsdag skal jeg på middag for å feire sammen med besteforeldra til Andreas! Det er så utrolig godt å kjenne på alle støtten fra de rundt meg, det gjør meg skikkelig lykkelig!

I tillegg til det relatert til jobb så har jeg begynt å fått et nytt mål innen treningen, hvor hardt jeg skal sates har jeg ikke bestemt meg for, men har prata med coach om han kanskje vil hjelpe meg!

“Er det så big deal å få et nytt mål da?” tenker sikkert noen, mer imponerende å et mål enn å sette seg ett, men for meg er det faktisk viktigst å ha et mål å strekke seg etter! PR i markløft på 150kg er så langt frem i tid at det ikke motiverer meg, så hvis jeg skal satse på noe som kan oppnås snart så vil det motivere mye mer, og det gjør meg glad!


Jeg har jo også hatt to dager med diett-fri hvor jeg bare har slappa av og spist det som falt meg inn, og det hadde jeg sykt godt av! Jeg må få vekk det der “Full gass i 3mnd så drite i diett” tankegangen, og å ta et par dager av og til helt uten diett-tanker hjelper meg veldig å skjønne at det er ikke en periodegreie, men noe jeg skal leve med lenge. Om jeg ikke har coach lengre om et par mnd så må jeg likevel fortsette å spise sunt og variert for å beholde den gode formen jeg føler jeg har nå – så dette gjorde såååå godt!

Oh happy days!

Håper alle får ei like flott uke videre som jeg har!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg