Innkjøp – Mine favorittringer!

Jeg har lett for å bli veldig opphengt i ting over perioder. Det kan være hobbyer, treningsøvelser eller klær og smykker. Husker veldig godt at jeg i 2009 hadde superdilla på armbånd, og kjøpte pakker med 20 stykker eller fler i slengen. Jeg var seriøst dekt halveis opp til albuen til tider (ikke så seriøst men det var ganske fullt rundt håndledd). Har hatt samme hang-up på sko så jeg har et skap fullt av kjempefine sko jeg føler meg alt for høy til å bruke da de fleste gjør at jeg blir 190cm.

Siste tiden (Egentlig de siste tre årene) har jeg hatt dilla på ringer. Det er det eneste pyntetingene jeg føler jeg kan bruke til vanlig, pluss eventuelt en choker da den ikke er i veien, men igjen er den jeg har av plast – som ikke er så lurt når jeg jobber i et relativt varmt miljø.

Her er ihvertfall tre av de fineste ringene mine! Ignorer man-hands’ene mine please, I can’t help it, var født sånn og treningen har ikke gjort ting bedre.

Det som er litt gøy å tenke på er prisforskjellen på ringene. Spør du meg ser det ut som de alle kunne kostet omtrent det samme, men det gjorde de altså ikke.

Hvilken tror du kostet mest og minst?

Den jeg synes er definitivt finest var nest billigst, andreplassen var dyrest og den billigste er også den jeg egentlig ikke liker så veldig godt.

Okei, så favoritten min er den øverst til høyre er min favoritt! Jeg bestilte den på wish av alle ting og den er allerede slitt. Kan ikke klage på kvaliteten i det heletatt, men det er jo definitivt ikke en ekte opal (man kjenner det godt på den at den er fake, da den ikke skal være så glatt eller ‘glitrende’ som den er). Tror jeg betalte 28,- haha.

Andreplassen er den på nederste bildet, jeg tror denne opalen faktisk er ekte, men er vanskelig å si sikkert da den ikke var så jævla dyr denne heller. Tror jeg betalte enten 30 euro for den da jeg var i Kreta. Stenen er jo ganske liten, men synes det er litt rart om jeg skulle fått den så billig likevel da opaler fort går for $200 per karat hvis de har god kvalitet – men det er jo fra en proff opal-forhandler så, ja, who knows om de er groteskt overpriset eller ikke.

Den lilla ringen fikk jeg nylig, den er også fra Wish. Grunnen til at jeg ikke liker den så godt er fordi det faktisk ikke er ringen jeg bestilte, bare en ring som ligner. Haha.

Alle ringene skal være ‘sterling silver’ men er veldig usikker da ikke alle har stempelet som ofte betyr at det er tull. Jeg blir ikke grønn av de ihvertfall!

Jeg har mange andre også, men kan heller lage eget innlegg om alle (og det er mange) en dag jeg kjeder meg og har tid!

Q: hvilken gjettet du var billigst/dyrest?

7 kommentarer

Siste innlegg