Massasje og te.

Da er jeg ferdig med massasjen, og gud hvor godt det gjorde! Jeg hadde mye stress i nakkeområdet og i hofta, og jeg føler Janne fikk løst opp skikkelig godt. Jeg ble i hvert fall sykt støl i venstre side av hofta!

Etter massasje drikker jeg alltid en del vann for å flushe ut avfallsstoffer, men i dag fikk jeg plutselig lyst på te, så da dro jeg på Life.


Jeg kan jo som vanlig ikke bare gå inn i en butikk uten å ende opp med flere ting jeg egentlig ikke skulle ha. Spirulina var jeg faktisk tom for, og kokosoljen var det heller ikke de helt store mengdene igjen av. Coach skrev også til meg her om dagen for å høre om jeg brukte kalium (Which I didn’t) så da kjøpte jeg like greit det også, og ved siden av den sto jo Kromen – og det trenger typen sårt fordi han er håpløs på godterispising (Sorry kjære, men det er sant). Den totale summen endte på like over 1100,- som jeg absolutt egentlig ikke hadde råd til denne måneden – men la gå.


Jeg må si at jeg synes kosttilskudd er overdrevent dyrt, men hvis det funker er det jo selvfølgelig verdt det.

Jeg måtte også teste den nye teen. Jeg drikker jo en til to kopper med “Green energy” og synes den er helt grei på smak, men må jo prøve begge sortene da jeg ikke har det helt store utvalget å ta fra siden de fleste grønne teer (Og kanskje te generelt) har lakris i seg som jeg må unngå. Lakrisen ødelegger hele systemet mitt! Måtte faktisk ta fri fra jobb en gang jeg hadde drukket detox-te med lakris for jeg lå hele natten med 100 i puls og egentlig hadde det jævla vondt. Det kommer fordi jeg har lavt blodtrykk tror jeg, men synes egentlig at den teen jeg drikker har hjulpet mye. Blir ikke så svimmel når jeg reiser meg f.eks.



Yogi te er så og si den eneste grønne teen jeg er trygg på å drikke, så da holder jeg meg til de to variantene som de leverer!

Nå skal jeg nyte teen (Den her var faktisk bedre enn den andre for den hadde et hint av eucalypus!) og fortsette videre med tegningen min! Ja, jeg har faktisk begynt på den igjen, men det går sjukt treigt fordi jeg er så nøye. Men det kommer helt sikkert en liten “Sneak-peak” på snapchat i morgen (Aktivejenter) og kanskje her inne, med mindre jeg venter til den er helt ferdig! Vi får se!

Ha en nydelig mandag folkens!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg