Innkjøp August!

Her kommer noen av innkjøpene fra August! Ja jeg sier noen for er ikke alt som har vert like interessant å skulle vise frem!

Begynner med det kjedeligste, nøkkelstæsjet mitt!

Var helt tilfeldig at jeg kom over den “Nøkkel-skins” greia men jeg matte jo ha den! Er jo helt riktig at nøkkelen skal passe bilen, eller hva? Nøkkelringen matte jeg jo ha for den som var på da jeg fikk nøklene utlevert var Skoda. Kan jo ikke gå rundt med skoda nøkkelring, det sier jo seg selv! skin fra wish, nøkkelring fra ebay.


Tror jeg betalte ca 40,- for dette headsettet og det var helt utrolig bra til den prisen! Det andre Bluetooth headsettet jeg har kosta sånn 800 – og dette hadde bedre lyd. Det er jo ikke uvanlig at in-ear headset gir bedre lyd da men ble veldig imponert faktisk! Dette er også fra wish!


Dette aktivitetsarmbåndet kjøpte jeg idag på Coop av alle ting! Kosta bare 179,- så jeg tenkte why the f*** not. Jeg er mest interessert i å se søvnmålingen da, er sikker på at jeg enten sover urolig eller bruker veldig lang tid på å sovne, for det skal mye til før jeg blir uthvilt selv med en så god og naturlig diet som jeg går på nå. Over helga skal jeg prøve å følge dietten 100% uten noen form for ekstra, hverken brus eller energidrikke for å se om det hjelper. Det er jo sagt at energidrikke gir søvnproblemer så er verdt forsøket.

Klokka er i tillegg til snerten veldig praktisk, for istedenfor den ledninga for å lade den så klipser man bare av skjermen på klokka og setter den i usb-porten!

Jeg fikk også sko i posten for noen dager siden, og til tross for at jeg ble døds-skuffa idet de dukka opp så liker jeg de bare bedre og bedre!

Hvorfor ble jeg missfornøyd? Jo for det første så var de en del større enn forventa. Jeg kjøpte størrelse EU43 som tilsvarer ish 41 i norsk størrelse. Jeg frykta de var små i størrelsen noe de absolutt ikke var med andre ord, så det ble litt i overkant. Deretter var jeg egentlig bare veldig uheldig for da jeg strammet lissene så revnet stoffet litt som dere ser på bildet over. Heldigvis ble den ikke helt avrevet. Det siste som var skuffende med det første var fargene, for på nettet så de hel-rosa ut, men som dere ser er det jo ihvertfall fire ulike rosafarger. Det har jeg heldigvis blitt vant med nå da og synes faktisk det bare er fint!

De er helt sjukt comfy og jeg har brukt de non-stop siden jeg fikk de omtrent, så hvis jeg finner de i andre farger blir det nok bestilt flere til neste sommer!

Jeg fikk jo også en bestilling fra Tights.no. Jeg bestilte meg treningsbag, tights og noe stæsj fra Walder Farms (De har masse kalorifri dressing ol.) Dressingene kommer i eget innlegg med vurdering på smak så stay tuned!

ICanIWill tightsene er absolutt ikke overvurderte! Herregud de er komfortable, og det blir helt sikkert kjøpt inn flere så fremt jeg har råd fremover. Toppen er fra Volcom og den kjøpte jeg sist jeg var i Trondheim! Jeg skrev vel ikke noe som helst om den turen når jeg tenker meg om, haha.

Jeg fikk også et “Kosesett” med en crop top (Som på meg blir sports-bh) og shorts. Jeg vurderte å legge ut bilde av settet også, men jeg er bare ikke komfortabel med å legge ut et så lettkledd bilde av meg selv enda. Har sikkert bare hatt godt av det, men føler det kommer til å back-fire på grunn av nett-troll.

Det er ihvertfall sjukt gøy å få ting i posten til stadighet! Haha er jo shopaholiker ut av denne verden. Kommer flere bilder etterhvert da jeg har ting liggende hjemme som jeg ikke fikk tatt bilder av idag i tillegg til mye som er på vei! Er 90% sikker på at jeg kommer til å bestille noen fler greier fra Wish ikveld også, med mindre jeg finner de billigere på ebay!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg