BoostBox August!

For ei lita stund siden bestilte jeg meg BoostBox og i dag kom Augustboksen! Første boks var en snack-Box men det skal også komme bokser med klær og treningsutstyr etter hvert ifølge nettsiden! Det er et løpende abbonemang, så blir gøy å se hva vi får fremover. Eneste som er litt kjipt er at både jeg og kjæresten abbonerer siden det kommer klær, så vi får jo dobbelt av alt, men hey, jeg klager ikke med tanke på alt det digge som kom!


Det som kom var kaffe, proteinpannekaker, sjokoladesaus, en porsjon proteinhake med vaniljesmak, sukkerfri “oreo”, karamellsaus til pannekakene og soya krem! Så og si alt er fra bodylab så tipper det er et slags samarbeid der!


Nå skal jeg på nattskift, så går jeg på langhelg!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg