Trondheim shopping spree!

Da kommer helga til en ende! Fredag formiddag dro vi opp til Trondheim, vi var innom Rush Trampolinepark og det var utrolig morsomt!

BXH233eBF3q
Kjempegøy å sloss på stokken også, og jeg delte selvfølgelig bare videoen hvor jeg vant! Hehe
Etter en kjapp dusj ble det shopping, mat og beklageligvis noen %.. Jeg nøt det der og da, det må jeg si, men mer enn før kjente jeg virkelig at det er faen ikke bra for kroppen. Alkohol er gift, det er faen meg djevelens syre og kroppen min liker det ikke. Jeg skal prøve å huske det, jeg må huske at det ikke er bra.
 
Lørdagen startet med en flott tabata på Crossfit Maxpul sitt nye senter! Gidder ikke beskrive det, men det var helt rått hvor stort det er, og når det er ferdig blir det bare helt rått!
 
Uansett, nå vil jeg vise noe av det kule stæsjet jeg kjøpte på turen!

Elsker dette settet! BH fra Aim’n og Topp fra Reebok kjøpt på G-Max tiller (på salg <3) og shortsen med tights på innsiden kjøpte jeg på New Yorker!
New Yorker er min overall favorittbutikk fordi jeg alltid finner noe fint der pluss at det er billig, sånn ebay-priser med bedre kvalitet! Der kjøpte jeg også flere hettegensere!

Irriterer meg at kameraet fokuserer feil altså, men sånn er det med selvutløser. Likte godt detaljene på brystkassen her!


Denne har jeg også i burgunder!
Andreas fant også en genser til meg da jeg sto i kassa og skulle betale, så den ble med som en bonus!

Adorable!


Kjøpte meg ikke mindre enn to sett solbriller og tre sokkepar (Men sokker er kjedelige så de gidder jeg ikke vise frem).
De brune er Vans og de sorte er fra TwentyFour!

Jeg ble så forelska i denne kjolen og til min store fornøyelse kosta den vel ikke 300,- engang! Den har også en superlang splitt opp langs låret, og det kunne jeg lenge ha tenkt meg!
 
Jeg kjøpte en del andre ting også men har allerede brukt de og kasta de til vask, så gidder ikke samle det for bilde, haha!
 
Etter ei helg med mye god og helt eller delvis usunn mat så er jeg så sjukt klar for diett! Jeg trenger diett akkurat nå, jeg trenger sunn mat, sitronvannet mitt, proteiner og knalltreninger!


Laks og grønnsaker, all the wayy!
 
Jeg må og jeg ønsker å være flink nå. Jeg har i tillegg to sprenghelger som hjelper meg å holde meg unna de ekstra kaloriene som gjerne kommer inn på lørdag og søndag foran tv’n. Jeg trenger bare litt konstant motivasjon, et bilde på mobilen f.eks for å minne meg på hva jeg ønsker å oppnå.
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg