Mat mat mat!

Dag 2 på plan!
Da har jeg kommet meg gjennom et døgn på kostholdsplanen (Prøvd alle måltidene)! Det er ingen tvil om at motivasjonen er størst den første tiden, men at det er mye vanskeligere å få det til i starten, enn etter et par uker.

Det første jeg vil si er at jeg digger friheten av planen! Tidligere kostholdsplaner jeg har hatt har vert “Du skal ha kylling til middag, hver dag, resten av livet” men på denne planen så er det litt mer fritt, og variasjon er oppfordret!

Disse to måltidene har så og si akkurat samme næringsinnhold og vekt i gram, men smakte helt forskjellig! Som jeg har skrevet før så vil jeg ikke gi ut detaljert info om planen med tanke på gram og slik, men dere ser jo sånn ca mengde likevel, og jeg har vert mett i et døgn nå! Det er i grenseland for mye mat, faktisk, men jeg synes ikke det er negativt så lenge som at det funker! Jeg blir naturligvis utrolig skuffa skulle det vise seg at jeg har lagt på meg på grunn av plana, men tror egentlig ikke det er noe sannsynlig så fort jeg får kommet i gang med treninga. Jeg har bevisst hatt et par dager med hvile for å restituere godt før den kommer, for jeg tipper det er et tungt opplegg!

Meal prep

Når det kommer til meal-prep er dette definitivt noe jeg kan bli flinkere på fremover. Jeg klarte fint å mekke sammen frokost dagen i forvegen på tirsdag, men i går ble det bare rot. Jeg manglet plutselig ingredienser da det gikk med sykt mye mer tomat enn jeg var forberedt på, og da ble det ikke noe salat idag. Heldigvis bruker det å være salatbar i kantina, så jeg får sjekke det ut til klokka ni. Jeg har jo selvfølgelig lett kunne droppa salaten uten å måtte gå sulten av den grunn, men jeg har lyst å være nøye på å få i meg alt coach setter opp, jeg tviler på at noe som helst på plana er tilfeldig.

Eneste problem er at jeg ikke har funnet en versjon av frokosten jeg liker. Enda. Det er havregryn og bær, dvs at jeg kan ikke lage den med melk. I går lagde jeg bare en grøt. Dessverre ble den rett og slett jævla næsty når den sto over natten. Idag prøvde jeg å lage smoothie av den, men den også ble sjukt ekkel over natten, som oppbløtet papp.

Jeg veit liksom ikke helt hvordan jeg skal gå frem for å få den god, ihvertfall ikke når den må stå så lenge (Er jo annerledes når den er fersk) men jeg må bare fortsette å prøve, eller be om en annen versjon av det måltidet!

Det har ihvertfall vert positivt det første døgnet, og jeg håper det fortsetter sånn!

4 kommentarer
    1. Heya just wanted to give you a brief heads up and let you know
      a few of the pictures aren’t loading properly.
      I’m not sure why but I think its a linking issue. I’ve tried it in two different browsers and both show the same results.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg