Kosthold dag 1!

Da jeg var på jobb fikk jeg kostholdsplanen min! Jeg vil ikke dele hva jeg skal spise eller i hvilke mengder, for mener det blir feil da den er spesifikk designet for meg, men jeg vil vise de fantastiske porsjonene jeg har fått!

Det er masse grønnsaker og proteiner i denne dietten, og det er første gang jeg har blitt skikkelig mett av porsjonene!

I tillegg er det en smoothie som lunch, og det var både gulrot og tomat i den og likevell så utrolig søt og god!

Råeste fargen også da! Jeg kommer til å ta med meg 7dl på jobb i morgen, pluss en proteinshake. Det var egentlig et annet måltid som ‘lunch’ men jeg fant ut at smoothien er enklere å få med seg til jobb! Det kommer til å ta tid å få strukturen skikkelig på plass, men jeg tror virkelig det kommer til å bli verdt det!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg