Home-maker!

I dag var det som vanlig trist og vått vær, og da tenkte jeg at siden det uansett var så vått ute, hvorfor ikke gjøre det enda våtere?

Først vasket jeg bilen med høytrykkspyleren, jeg synes det er helt rett at bilen skal være skikkelig rein før jeg selger den, deretter tok jeg meg av kjellertrappa. Der har det vert et tjukt lag med mose som har plaget meg siden vi flytta hit. Det er jo ingen som bruker trappa, men den trenger tross alt ikke se gjengrodd ut likevel.


Jeg tok det øverste trinnet bare for å se hvordan det fungerte og ble skikkelig imponert (tenk på at det er kun gjort med vann liksom!)

Spylte først vekk mosen og brukte en spade for å makke den bort etter hvert. Når jeg hadde fjernet alt som satt fast gikk jeg over en gang til, tok vegger og sånn og avslutta med salmiakk for det skal vist holde mosen borte lengre!


Det er jo ei gammel trapp så helt bra blir den jo ikke uten noen modifikasjoner, men synes det ble kjempebra med tanke på hva jeg hadde å jobbe med! Fylte ei hel trillebår med mose og blad som lå nederst i trappen. Jeg tenker jeg skal gå over en gang til etter det har tørket opp skikkelig, for hadde jeg fortsatt å spylt mer idag kunne det blitt så mye vann i bunnen at det har kommet inn i kjelleren vår dessverre. Nå skal jeg legge meg på sofaen og se på grimm i hvertfall i en time før jeg gjør noe mer!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg