Diett og treningsprogram!

Da kjører jeg på igjen med diett og treningsprogram! Forrige gang klarte jeg ikke å følge planen fordi det rett og slett var dønn kjedelig trening. Jeg skulle ha Yoga to ganger i uka (To be fair ba jeg om dette for å øke mobilitet, men gikk lei).

Jeg fortalte min nye Coach om at jeg trener tung styrke og crossfit og det virka som han syntes det var utrolig kult og at han så frem til å coache meg for å nå nye høyder samt få ned fettprosenten min!


Det ene som kan bli litt interessant er å ta og sende bilder hver eneste uke. Første runden sendte jeg i dag for å vise utgangspunkt, og jeg må posere (Dear lord). Ikke sånn superposering heldigvis, men bare å flexe sånn at han ser musklaturen min og fremgang på den biten.

Jeg føler jeg klarer å få frem beina ganske greit, men ryggen var supervanskelig! Jeg har en sånn teit vane hvor jeg bøyer hodet fremover når jeg tar bildeav ryggen, og det gjør jo absolutt ikke ting bedre, men øvelse gjør mester! Det beste med ukentlige bilder er at jeg kommer til å få hyppigere tilbakemelding, og da er det enklere å holde seg motivert!

Nå skal jeg ha siste skift av siste sprenghelg på en stund, og det er digg det!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg