Ny bilpark! <3

På torsdag dro jeg og samboer opp til Trondheim og henta hjem den nye bilen som skulle erstatte Jeepen! I morgen blir Jeepen avlevert til ny eier, og iløpet av neste uke skal jeg forhåpentligvis få bytta ut passaten med en ny bil jeg også!

Det er en Audi A4 2012 modell, og den er vår ♡ Den er jo egentlig Andreas sin, da den står i hans navn, men det er jo likevel en bil begge kommer til å bruke når det trengs.

Jeg kom over en annen bil hos samme forhandler som jeg ble litt betatt av, men trakk meg litt fra da jeg så bakenden på den. Likevell kunne jeg ikke la være å legge inn et søk på Finn og der lyste det opp en annonse som jeg bare viste jeg måtte se nermere på.

Sånn helt egentlig er den jo ikke pen. Heller ikke veldig praktisk skulle det en gang vurderes barn. Det den har er sjarm, et potensielt råkult kallenavn, manuell-gear og er i en prisklasse som jeg kan klare ut med selv om vi allerede har et billån og huslån.

Jeg tok kontakt med selger og klarte å få tak i all info som jeg følte jeg måtte ha, og nå er jeg ihvertfall helt sikker på at det er en bil jeg har lyst på, og siden vi fikk solgt Jeepen har vi bedre sjans til å få det til!

Det eneste jeg må få ordnet er et lånetilbud og en god forsikring, så blir det forhåpentligvis nesten ny bil på meg også!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg