Kreta er mitt hjem!

Ja jeg mener virkelig at dette føles som hjemme! Hyggelige folk, god stemning, god mat og ingen som ser rart på deg på grunn av klesvalg eller det at du drikker ei pils til lunch (eller frokost for den del). Trafikken er crazy og varmen er intens (allerede nå, så se for deg tempen i juli) men jeg har ingenting imot det what so ever. Det beste? Hunder overalt og lite insekt!

Her er i hvert fall et lite sammendrag av turen (Mer kommer når turen faktisk er over!)

Minigolf er livet, og vi har prøvd alle de tre banene i platanias!


Genuin reaksjon på “Hole-in-one”.


Mat & drikke er faktisk livet!


Bading er absolutt ikke dumt i denne varmen, og i morgen blir nok den varmeste dagen så langt i år med 34 grader ifølge metrologene!


Elsker palmer! De er så nydelige og ikke minst sjeldne for oss som bor “up North”.

Det kommer et bedre innlegg senere. I dag har vi tilbragt store deler av dagen på tattoo shoppen.

Først for å se og godkjenne designet til Andreas (Som tattoo artisten tegnet på, vel, syk kort tid) og deretter faktisk tattovere den, som tok fire timer(!!). I morgen er det min tur, jeg også har spesialdesignet tattoo, så det blir sjukt gøy å se resultatet. Jeg kan si så mye som at den er veldig inspirert av en lidenskap som jeg holdt mye på med for noen måneder siden 😉

L8r!
 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg