Viksætra 010517!

For å feire 1. Mai og årets første vårdag dro vi naturligvis på fjelltur! Fire folk, fem hunder!

Hvis noen lurer eller jeg ikke har nevnt det før så har da altså faren og stemoren til Andreas fire ridgeback hunder! Kelzi, Hadhi, Leza og Aretha!


Et random bilde av en kvist må til på tur det!

Det er en veldig kort tur som tar knappe 20-30 minutter, men man får en fantastisk utsikt siden turen starter på rundt 100 moh.

Jeg lagde jo ei treningsplan som ikke akkurat ble fulgt, men så lenge som en fjelltur er mulig og det er sol så slipper jeg alt jeg har i hendene for å gjøre det istedenfor. Jeg hadde uansett satt opp cardio og rumpetrening idag så i og for seg ble det riktig likevel.

Nå har jeg knappe tre timer igjen pluss et skift i morgen før jeg går ut på ferie! Gjett om jeg gleder meg!

4 kommentarer

Siste innlegg