Skamklipte kjæresten!

Så det er hva jeg har gjort i dag da. Jeg gikk ca to måneder på frisørlinja og i min nåværende kjærestes hode (Og ex’n for den saks skyld) så er jeg da kvalifisert til å klippe noen. Det er jeg da altså ikke. Men han hadde stort behov for en klipp, så da måtte jeg bare stille opp!

Beklager den ekstremt rotete bakgrunn, både jeg og samboer har jobbet nattskift denne helgen og da er rydding langt nede på prioriteringslista.

Før;


 

Håret hans var ikke ille i mitt hode men det var for langt i nakken, det jeg ikke var helt forberedt på er hvor tynt håret i nakken hans er, så det ble krise (spesielt med blitz)


SE ALT HÅRET JEG KLIPTE AV DA!! Herregud.

Og resultatet;


(Han er ikke hårete på ryggen btw, det er fra når jeg brukte barberingsmaskinen.. Haha!


Jeg er helt sikkert nødt til å gå over et par ganger til for å få det helt bra, jeg er jo livredd for å klippe han for kort selv om det selvfølgelig vokser ut igjen på noen uker. Men ja, det var dagens prosjekt!

 

5 kommentarer
    1. hehehe O:) Jeg får ikke lov å klippe kjæresten min lengre etter at jeg la maskinen helt inntil og skulle til å klippe O:) Prøver å spare penger da, så klipper sønnen vår selv… lærer aldri! :O

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg