Veien til Trondheim.

Idag slengte jeg meg på kjæresten da han skulle kjøre til Trondheim for å levere diverse! Jeg tok med kameraet og det ble noen gode bilder!

Prøvde å få med en bro som er langt bak i bildet, men avstanden ble for stor, har ikke SÅ stor linse heller.

Jeg tok alle bildene i manuell, så måtte justere iso og lukkertid nesten hvert eneste bilde! Noen ble veldig mørke, andre svært lyse.

Dette synes jeg selv ble det beste bildet, for dette er det eneste jeg fikk tatt mens bilen faktisk var i ro, fikk sånn hærlig vårfølelse av bildet!

Tok over 200 bilder, men orker ikke legfe ut så mye!

Nå skal jeg jobbe tolvtimer. Nattspreng denne helgen, formiddag neste helg!

4 kommentarer
    1. Ja, er det eg har hørt :)n Har kun budd på vestlandet og sørlandet, så skal bli spennende å komme seg litt nordover 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg