Verdens beste shampoo!

I går fikk jeg den etterlengtede shampooen i posten! En liter av den, vel og merke!

//Jeg er ikke på noen måte sponset av Blush.no, eller Fudge, dette er 100% egen mening om produktet.


Det er en “Blåshampoo” eller da en lillashampoo som det egentlig burde hete siden den fjerner gulskjær, ikke oransj-skjær! Den fungerer som bare juling på lys-platina-blondt hår.

Jeg brukte den også da jeg hadde mørkere hår men da funket den bare på de aller lyseste delene av håret naturligvis.

Det som er viktig å nevne her er;
#1. Bruk hansker hvis du ikke ønsker lilla fingre. Vær også forsiktig med å gni det i hodebunn da også den blir lilla.
#2. Bruk den heller flere ganger enn å ha den i alt for lenge, da kan du risikere lilla hår
#3. Den funker da altså IKKE på Orange hår
#4. Ikke bruk den hver dag med mindre du ønsker sølvhår.

Den er supereffektiv og jeg ser forskjellen allerede etter første bruk. Den er ment for å få frem den kalde fargen i håret og er ikke egnet som blekemiddel selv om det finnes blekepartikler i den.


Sitter rett og slett å blogger på gulvet i den ur-stygge morgenkåpa fordi pcn ikke når tak i stikkontakten fra bordet.. haha! Duck face all the way..

Håret ser mye mer gyllent ut her enn det virkelig er på grunn av blitzen, men tro meg den gjorde forskjell! Hadde den i håret ca fem minutter og gleder meg til å se det “Tørre resultat”.

Legger inn bilde av “før og etter” i morgen vil jeg tro! Nå er det natta på meg i hvert fall!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg