Star Wars Maraton!

Jeg har hatt en så og si mediafri påske. Har vel ikke publisert noe siden 13 April, og ingenting på bloggen siden den ellevte. Har vert en del som har foregått, men kan vel begynne med det første; Star Wars maraton!
Vi begynte den 8 April og var ikke ferdig med siste film før 11April på grunn av meg, enkelt og greit. Jeg blir rett og slett litt sliten av å sitte for mange timer i strekk, men det ble faktisk 3 filmer både 8 og 9 april, og en film 10 og sistefilmen den 11.

Da vi kom ned til Lars som var ‘host’ hadde han dekorert opp skikkelig for anledningen, som jeg synes var veldig kjekt. Entusiaisme er noe jeg setter stor pris på!


Denne karakteren het “Bobba Fett”, og jeg som ikke hadde sett alle filmene trodde naturlig nok han hadde en stor rolle siden det er så sykt mye merch av den figuren, men han hadde en overaskende liten rolle.


Lars hadde selvfølgelig også på seg “Empire” skjorte og lyssabel for anledningen!

Vi så filmene i rekkefølgen Episode 4 – 5 – 6, 1 – 2 – 3, Rogue One, Force Awakens. Tror jeg.. Vi så de i den rekkefølgen de kom ut i hvert fall. Hvis jeg skulle sett filmene en gang til ville jeg sett de i rekkefølgen 1,2,3, RO, 4,5,6, Force awakens. Grunnen til at vi så de i den andre rekkefølgen var fordi vi var to som ikke har sett filmene før, og de skal vist være mer “Spoiler-vennlig” i den rekkefølgen, men personlig viste jeg om spoilerne fra før av og det ville nok alle som har hørt om Star Wars vist også.

Gidder ikke skrive så mye om hvordan filmene var, men jeg likte de egentlig veldig godt! Film 1-3 var nok de jeg likte best, Rogue One var den jeg likte dårligst fordi den var “Enestående” og egentlig ikke hadde sånn veldig mye med resten av filmene å gjøre.

Hvis du er veldig kritisk mot dårlige effekter og gamle filmer så vil du nok ikke like filmene da den eldste er 40år gammel i år. Hvis du ikke liker fantasy eller sci-fi så vil du heller ikke like filmene. Hvis du derimot liker den type sjangre og ikke har noe mot “eldre kvalitet” så er de definitivt verdt å se!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg