Frisørdag hos Jacklin’s!

Nå har jeg sittet i frisørstolen siden 11, hele fem timer! Men for å si det slik så ble resultatet helt rått!

Jeg hadde sikkert åtte ulike farger i håret da jeg kom dit.


Dette bildet viser veldig godt hvordan det var. Ettervekst, oransje flekker, og Line fant til og med et ROSA parti midt inni der, gudene veit hvordan det har oppstått men vi lekte med tanken av klorvann (basseng) og lillashampoo, som en kjemisk reaksjon.

ble gradvis dekt i bleking og plastfolie, og jeg kan love det ble klamt og varmt! Heldigvis passer Line godt på kundene, så klamt eller ikke, så var det koslig!


Søteste kaffekoppene!

Etter tre timer sånn ca begynte det å romle, og jeg begynte å skjelve. Kom på at jeg i kaoset på morgenkvisten glemte å spise mer enn èn banan, men line ordna opp!


Fikk servert yoghurt og Müsli, og på slutten av dagen så det ut som jeg hadde flytta inn, og håret var awesome!


Fikk også de søteste krøllene som en finish på jobben!

Jeg ble så fornøyd av resultatet at jeg følte for å grine nesten, det var en så syk endring, og det ble så utrolig bra at det finnes ikke ord for det engang! Veldig uvant da siden jeg ikke har vert fullt så blond.


På onsdag er det vippene som skal fikses, og på fredag blir det bursdagsfeiring!

5 kommentarer

Siste innlegg