Mars i bilder!

Nå hadde jeg glemt den månedlige oppdateringen igjen, men seks dager på overtid får da være godkjent!
Instagrammen min finner du HER

Trodde helt ærlig det hadde vert en treg måned, men å samle bildene gir et helt annet perspektiv på ting.

Begynner med første halvdel av måneden;


Vil faktisk begynne med å gi meg selv litt skryt her! Vert veldig flink med kostholdet! Jeg var på èn fest i Mars og hadde Èn cheat day, det er veldig bra til meg å være som er kronisk godtesyk til vanlig.
Jeg har fått ny favorittøvelse på magen, GHD sit-up (Dessverre har vi egentlig ikke egnet apparat til å ta denne øvelsen)
Siden jeg har målinger av kroppen annenhver uke er det litt vanskelig å regne ut hvor mye jeg har gått ned denne måneden, men mellom 5Mars og 28 Mars var det snakk om en halvkilo og et total av tre cm, så det er jo innafor! I tillegg har jeg på de samme to ukene økt 1cm rundt hvert lår og over rumpa!

Har vert et par turer opp i skibakken, men utenom de turene har det vert lite trening i forhold til normalt. Har faktisk vert flere dager jeg ikke har trent i det heletatt og bare hatt gruppetimer. Veit ikke helt hva som har skjedd men mye av gnisten hadde egentlig forsvunnet. HELDIGVIS dro jeg i gang og tok et par Nye PR. Først 5×5 i markløft 90kg, deretter 10×10 på 70kg. Det er ikke et nytt maxløft, men jeg har nok aldri fått opp 90kg mer enn kanskje 5 ganger totalt på ei økt, så at jeg kjørte 25 rep er jeg veldig fornøyd med, samme med 10×10 som jeg aldri har kjørt før denne. I tillegg så har skuldra hatt en stor oppsving i Mars, den føles utrolig mye bedre enn på lenge, har vel knapt nok kjent litt murring en gang i hele mars! Det var i går faktisk, var veldig nummen og rar, mest sannsynlig på grunn av fagprøven, blir en del løft når man skal ta alt alene.

Totalt sett;
Ned i vekt & midje/hofte
85% friskmeldt skulder
Nye rekorder i Markløft
Masse god (og sunn) mat
Flink å restituere
Litt lite trening
Generelt en totalt lykkis om dagen!

God helg!
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg