Innkjøp Mars!

I går fikk jeg en pakke fra conquer, og i dag fikk jeg tre fra ebay! Det er kanskje litt overfladisk av meg, men jeg bare elsker klær, dingser og generelt alt som kommer innpakket i posten!


Hotpants og tights fra Conquer! Utrolig digg stoff og virket veldig godt og med høy kvalitet! Har ikke prøvd hotpantsen under trening, men gleder meg til det blir varmere så det frister litt mer, haha!

I dag kom som sagt tre ting i posten. To av tingene var dessverre så skuffende at det er knapt så jeg orker å vise de, men dere skal få se den ene her, ei reservemaske jeg bestilte i tilfelle den masken jeg skal ha ikke kom i tide.


Den er utrolig pen, men den var bøyd over nesen og jeg klarer ikke bøye den ut igjen. En kveld med denne maska på og man sliter med hodepine og merker i trynet en uke. På selve festen kommer jeg til å bruke den som pynt bare, siden jeg har så mange nå. Testet faktisk å knyte den rundt gardinen og det ser faktisk veldig kult ut!

Det jeg er mest fornøyd med er den nydelige bikinien jeg fikk!



Dritfin, sitter som et skudd og har høy kvalitet! Har gått på sjukt mange ‘smeller’ når det kommer til bikinier på ebay, men dette er på ingen måte en av de! Så nå er jeg klar for sydentur for å si det slik!

Litt irriterende er at jeg har gått ned masse i vekt men likevell har igjen utrolig mye fett. Det er spesielt på rygg/hofte område. Jeg fantaserte om å være bortimot ripped til jeg drar men med knappe måneden igjen begynner det å virke umulig å klare. Men la gå, jeg er fornøyd med det jeg har oppnådd, så selv om jeg ikke akkurat har fått vekk “alt” så ser jeg bedre ut enn da jeg først begynte.

 

6 kommentarer

Siste innlegg