Fiskeburger!

I går ble jeg akutt sulten klokka tre, og siden Andreas jobbet litt overtid og vi ikke hadde fått Godt Levert kassen for uken enda så måtte jeg bare raide kjøleskapet. Siden jeg er på diett og vi begge var “blakk” I slutten av sist måned (Alt legges til sides for Kreta-turen) så hadde vi ikke mye å skryte av. En rest her og en rest der, men det var nok til at jeg endte opp med å prøve noe nytt.

Fant en eske fiskekaker som vi ikke spiste for to uker siden (Fra godt levert). Jeg var litt skeptisk siden de var utgått på dato, men når man er så sulten at man ser stjerner så spiser man hva som helst har jeg funnet ut.

Var så enkelt som at jeg stekte opp to fiskekaker og slengte de inn i et burgerbrød som var til overs fra sist vi spiste det, noen strimler ost fra søndagstacoen, ca 1/5 paprika, ketchup og dressing. Ikke det sunneste valget jeg kunne gjort, men mat måtte jeg ha.


Hvis noen hadde spurt meg for ei uke siden om vi ikke skulle lage fiskeburger hadde jeg ledd de i trynet. Joda, det er en ganske vanlig ting fiskeburger, men jeg hadde liten til ingen tro på at det her kunne være godt, men det smakte helt ærlig bare burger! Jeg veit jo etter et utall forsøk hvor jeg har tenkt “æsj” om mat og blitt gledelig overrasket at det er dumt å være negativ. Så lenge du ikke har smakt det før kan man ikke vite om det er godt.

Hold sinnet åpent, og si aldri nei takk til å prøve noe, selv om det høres rart ut!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg