Deilig dag!

Dagen startet med en helt nydelig frokost!

En blanding av vaniljekesam, ca 2dl, en håndfull havregryn, et eple, en banan og litt fryste, knuste bringebær!

Klokka 10 hadde jeg morgentimen, som hver fredag! Femten ulike relativt simple øvelser, alle som kan gjøres med manualer og stepkasse.
Bruker to minutter per øvelse, så det blir ganske tungt faktisk!

Etterpå kjente jeg at jeg hadde ekstra å gi så jeg dro på fjelltur, en kort tur opp til øverakselshaugen. Skulle egentlig ta masse bilder med speilrefleksen men den var selvfølgelig tom for strøm.. litt surt, men man lærer av sånne feil!

Var kjempefin tur! Helt nydelig å få gått en tur og å få sol, om ikke på kroppen så i hvert fall i ansiktet!

Nå skal jeg slappe helt av resten av dagen, klokka 20 blir det klargjøring til bootcamp i morgentidlig.

6 kommentarer

Siste innlegg