R.I.P kondis.

Så en ting som er helt sikkert er at kondisen hverken blir bedre eller holder seg ved like hvis man ikke trener cardio. Er vel minimum 3 uker, kanskje heller nermere 5 siden sist jeg var på spinning og hadde noen form for kondisjonstrening.

For å si det sånn var det bare såvidt jeg kom meg gjennom 50min spinning idag, men jeg klarte det! Gikk riktig nok rundt i svime fra vi var ferdig med spinningen klokka ett og frem til jeg skulle ha gruppetime klokka halv 8, men jeg klarte det!

Etter gruppetimen bestilte jeg litt diverse produkt fra treningsshop som vi plukket opp nå.

Har aldri prøvd noen av disse proteinpulverne før men har hørt mye skryt om de så da må de testes.

Denne bcaa’en er definitivt best på smak og anbefales! Favoritten er, tja, peach ice tea, raspberry eller denne (crazy mango) men alle er kjempegode så her kjøper man det som frister og man blir ikke skuffa!

Nå er det ‘lalletid’ for en sliten kropp! Ny dag og nye muligheter i morgen (til å forbedre kondisen) haha!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg