Håndflate Henna!

Jeg hadde lyst å teste henna inni håndflaten, men da jeg var ferdig i håndflaten så det superteit ut, så jeg fullførte mandalaen og dekte opp hele hånden med mønsteret!


Ble veldig fornøyd med denne! Få feil, kraftig farge og den har holdt bra! (De flekkene helt nederst i håndflaten er en gammel henna som ikke rakk å forsvinne helt før jeg begynte på nytt)

Dette er hvordan Hennaen ser ut nå!

Som dere ser sitter den mye bedre i håndflaten men det blir litt feil likevel siden jeg gikk over den dagen etter jeg først tok den for å rette opp småfeil og få farge der det ikke hadde satt seg skikkelig.

Men dette er ihvertfall “utviklingen”. Den holdt i fire dager med masse håndvasking (siden jeg har jobbet siden dagen etter jeg tok den, og jeg vasker hendene hver gang jeg har vert ute og gjort noe + alle toalettbesøk og hver gang før og etter jeg lager mat + under og etter trening + desinfisering når jeg drar fra trening. Så ja, jeg vasker hendene masse så jeg synes den har holdt godt!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg