En fantastisk dag!

Denne dagen har egentlig vert perfekt! Klokka 04:00 sto jeg opp og så én episode av seriene mine (skriver ett innlegg senere om hva jeg ser på for tiden). Klokka 5 kom besteforeldra hit og jeg kjørte de til flyplassen.

Jeg kjørte hjem igjen og sov noen timer før jeg sto opp, spiste frokost og dro på trening.

Kjørte en Invictusøkt med noen få endringer slik at jeg kunne gjøre det samme som de andre uten å belaste den betente skuldra. Jeg føler virkelig at den er på bedringens vei, men skal ikke mye til før den blir vond igjen.

Treningen var fordelt på to:
100 air squat
100 power clean (jeg tok enhånds clean med KB)
100 markløft
100 burpee

Vi var 4 personer som tok økta sammen (50rep hver øvelse per person) og brukte 37min. Digg økt!

Deretter dro jeg og Andreas hjem og laget kebab og tok noen pils sammen med Kristian og Kolbjørn. Da filmen var over dro vi bort til fagerhaugen. Det er en liten bakke som er populær å kjøre akebrett i.

Jeg tok med meg snowboard og Andreas tok med søppelsekker.

For å si det sånn var det dødsmoro! Det var nesten umulig å ha noen kontroll på brettet siden ca 100 unger hsr vert i bakken før oss og lagd spor, men for ei vill fart vi fikk da vi tredde søppelsekkene på oss!

Da vi kom hjem igjen så vi én film til og jeg er helt kake, så utrolig klar for senga! Jeg skal bare dusje nå så er det rett i seng! Håper dere har hatt en like god dag som meg!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg