To dager i bakken!

Vi har hatt to fantastiske dager i bakken og jeg kjenner at det har vert god trening selv om det ikke kjennes der og da!

Dag 1. Meg og Kristian. Holdt oss i stolheisen og kjørte mest i pudderløypa. 20cm nydelig løssnø som gjorde det utrolig mye enklere å kjøre bra. Lørte å kontrollere svingene mine nesten perfekt.

Dag 2. Meg, Andreas, Kolbjørn og Kristian. Fremdeles nydelig føre, men flatt lys og tett med snø. Fremdeles nydelig føre. Kjørte over til Ådalen (?) Som i mitt hode ikke er ei løype beregnet for brett, mye banning og tryning. Overlevde. Lærte meg noe kalt “butter” hvor jeg snurrer rundt og rundt med brettet istedenfor å bare kjøre med ene kanten ned hele tiden.

I morgen er jeg egentlig klar for en snøfri dag med fysioterapi og tøying, men who knows! Nå må jeg sove, for jeg skal opp klokka 4 og kjøre besteforeldra mine til flyplassen. God natt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg