En fantastisk morgen.

I går da jeg sto opp følte jeg meg full av energi. Jeg var så lett og glad, og da jeg kom ned på badet så jeg meg i speilet i bare undertøyet. Det er jo uunngåelig å se i speilet når det er det første som møter meg og til vanlig så tenker jeg enten “æsj” eller ikke tenker noe som helst. I går derimot tenkte jeg “wow, jeg har gjort noe riktig”.

Følelsen av å se et resultat på den måten der er verdt alle kjedelige måltider som jeg spiser gjennom uka kun for å få i meg næring. Det er verdt å holde seg unna sukker, potetgull og feit saus. Den følelsen av å se i speilet og å bli glad fordi man ser at noe har skjedd – det er den beste følelsen i verden.

Jeg påstår absolutt ikke at jeg ser bedre ut enn andre folk, eller at andre nødvendigvis ville ment at jeg ser bra ut, men for egen del så er det bra nok! Jeg har jo fremdeles mål om å få synliggjort musklene på magen og lårene, men jeg føler ikke at jeg trenger å stresse. Det kommer etterhvert.

Jeg har ingen problem med å fortsette kostholdet jeg har nå – og i sommer blir det mye mer cardio så jeg er ikke bekymret. Det kommer til slutt, og når det jeg gjør nå tydeligvis fungerer så trenger jeg ikke “Skjerpe inn” eller endre på noe, og det er en lettelse!

Jeg har jo måling på fredagen. Jeg har ikke veid meg eller tatt mål siden fredag  10 så om det faktisk har skjedd noe med kroppen eller om jeg hadde en god dag vet jeg jo ikke før kommende fredag, men jeg er ihvertfall positivt innstilt og tror jeg kan bli gledelig overrasket av resultatene!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg