Drømmesettet!

Jeg har funnet en todelt kjole som rett og slett bare er… ubeskrivelig vakker. Jeg har jo funnet brudekjoler jeg har fått ‘hjerteøyne’ av, men dette er jo rett og slett en ballkjole og den er så nydelig at det er til å grine av!





Disse er jo ikke samme kjolen engang, men close enough.

Den er nydelig, og den er overalt.. Ebay, Luulla, 24promdress er noen plasser jeg har sett den, men samtlige av disse sidene er jo veldig shady. Ebay sier jo seg selv er litt shady, det eneste som gir håp er når de har bilder av kjolen på ei ‘sydukke’ for det gir litt mer trygghet av at de faktisk kan å lage den.

Det var en side jeg fant som faktisk hadde ekte bilder av kjolen bare i hvit.



Den må jo selvfølgelig være rosa, hvis ikke blir det faktisk en litt trashy brudekjole. (Sorry damer, men jeg er litt mer tradisjonell enn at jeg synes det er greit å ha todelt brudekjole)

Jeg tenker at hvis den skreddersydde kjolen jeg har bestilt fra Ebay er bra, så kan jeg vurdere denne til jul/nyttår. For å si det slik, klarer de å lage den jeg allerede har bestilt så klarer de ihvertfall denne selv om jeg ikke tror de har den opplistet per dags dato (Det er ihvertfall helt uaktuelt å bestille den fra brukeren “CockOdress”).
Hvis noen vet hvem som originalt lager denne kjolen (the real deal) så skrik ut for jeg er veldig interessert!
 

6 kommentarer

Siste innlegg