Nok en dag i bakken!

I går dro jeg, Kristian og Kolbjørn opp i bakken igjen! Det var strålende sol, fine løyper og ble en kjempeflott dag!

Eneste problemet var at det blåste ganske kraftig, i tillegg til at løypa (selv om den var kjempebra preppet) var utrolig glatt, så jeg ble rett og slett blåst over ende et par ganger når vinden fikk tak i langsiden av brettet.

Jeg kjenner at det føles mer naturlig å “carve” eller hva enn det kalles når man beveger seg fra å ha rygg mot bakken til å ha ‘frontpartiet’ nermest bakken, men det er utrolig skummelt når jeg vet hvor hard løypa er. Selv om jeg nesten ikke har ‘snublet’ de to gangene jeg har vert der så er de få gangene nok til å skjønne at om jeg faller på skuldra så er det game over. Da blir jeg forsiktig og kjører heller trygt enn å risikere noe, som oversettes til at jeg bortimot ploger  meg hele veien ned.

Det er uansett kjempegøy selv om teknikken ikke sitter helt, men krysser naturligvis fingrene for et snøfall til slik at løypa blir mykere og ikke fullt så skummel å trene teknikk i!

Kjører noen av dere ski eller brett?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg