Fjelltur 050217

Beina mine var i overraskende grei stand da jeg voknet idag så jeg bestemte meg for å slenge meg på fjelltur!

Turen er på en måte tre-delt, først når man Børsetsætra (på bildet) som ligger på 450moh, deretter kommer man til Børsetlauvet og til slutt Børsetkjerringa som er toppen og på 955moh!

Det var en slitsom tur for oss alle, men selv etter vi kom ned igjen var Neo i storform og var klar for lek.

Kjenner turen siger på mer og mer, og egentlig er jeg klar gor å sove, som er ganske så urutinert med tanke på at jeg skal jobbe nattskift til helga, men er veldig flink å snu døgnet så det skal gå bra likevel!

Håper dere har hatt ei like fin helg som meg, selv om det er usannsynlig for helga mi har vert awesome!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg