Deilig dag i bakken!

Idag dro jeg, Andreas og Kristian på Oppdal for å stå på snowboard! Jeg gleda meg naturligvis ekstra mye for det var første turen med det nye utstyret; blandt annet mine første skikkelige skibriller (som forresten gikk over all forventning)!

Andreas – meg – Kristian

Vi fikk kjørt 8 runder som kanskje høres lite ut, men når heisen opp tar 15min+ og ingen av oss er 100% stødige så var det faktisk ganske bra på 5 timer inkludert lunch og kaffepause.

Måtte bare ta bilde da jeg så skyggen fra snowboardene våre formet et hjerte! ♡

Vi var sykt heldige med været, og dette er nok første gang på lenge at noen av oss har fått sett sola!


En liten pust i bakken

Måtte ha mange ‘pust i bakken’ da det tok meg de 6 første turene å få til switch (?) med litt fin flyt, så var utrolig mye bremsing som resulterte i syre.

Kjenner veldig godt nå at de 8 turene var mer enn hardt nok for beina mine ihvertfall, har ikke kjent denne typen ‘smerte’ siden jeg tok 600 sammenhengende knebøy – og det sier sitt.

Gruer meg litt til morgendagen, for er ganske sikker på at jeg kommer til å ha tidenes gangsperre.. Skal jeg være så heldig å unngå den, så blir det tur på årets første fjelltopp med samboer og svigermor!

Wish me luck, og ha en nydelig søndag!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg