Ny pers i markløft!

Idag klarte jeg endelig å sette persen som har plaget meg i nesten en måned! 105kg gikk endelig opp i markløft, og fy søren det føles bra!

Veit ikke hvorfor men får ikke lagt inn videoen her, så hvis du vil se den, gå til min instagram (@gunnhildresell)

For å si det sånn var jeg i fullstendig ekstase, hadde ikke forventa å få den opp etter den markløft treninga jeg hadde først, men gir jo likevel mening. Kjørte 8rep på 50, 6 på 60, 4 på 70, 2 på 85 og 95. Jeg kjente det gikk såppas lett så jeg prøvde først 100 og avslutta med 105. Få reps med lange pauser (3min) og gradvis økning må rett og slett være nøkkelen  og noe jeg tar med videre til senere treninger

Ubeskrivelig deilig, rett og slett. Har slitt med motivasjonen lenge, så dette var en skikkelig boost!

I morgen drar vi til Oppdal for å kjøre snowboard, så må legge meg slik at jeg er godt uthvilt!

Adios!

4 kommentarer

Siste innlegg