Henna #2

Da ble det henna på hånden også! Gikk for et litt mykere design enn det jeg hadde på føttene.


Tok inspirasjon fra en hvit henna jeg så bilde av. Er jo litt skjelven enda, litt ekstra I starten vil jeg tro, for er normalt Ganske stødig med tanke på tegning.


Det som er litt dumt er at for å være stødig så må jeg støtte armen på noe, og idag ble det designet, så det ble litt gris, har også flekker på høyrehånd, men pyttpytt, litt rot vil det bli, eller hva?

Deilig å ha noe kreativt å holde på med igjen, men savner virkelig trening. Jeg har jo følt på at skuldra har vert på bedringens vei siden lørdag, og jeg tror seriøst jeg blir mer skeptisk til trening jo bedre den føles. Det er jo mye værre å skulle fucke den opp nå som jeg faktisk ser lyset I enden av tunellen, enn når den uansett er ‘ødelagt’ hvis det gir mening?  

Det som er så rart er at det ikke har vert ei dårlig treningsuke engang, selv om det virkelig føles slik. På mandag gikk jeg tur, på tirsdag trente jeg markløft, I går var jeg på spinning om morgenen og deltok delvis på egen tabata om kvelden så idag er jo eneste dagen jeg ikke har trent. Når det er sagt så hadde jeg jo Kettlebell gruppetime hvor jeg viser frem øvelser og er i bevegelse hele timen, så jeg har jo faktisk fått bevegd meg likevel.

I morgen blir det vel markløft igjen så fremt ryggen er klar for det. Skal liksom ta 6 reps på 102,5kg, så har ikke helt troa, men må jo bare prøve.

5 kommentarer

Siste innlegg