Henna tattoo!

Idag fikk jeg henna-paste i posten og måtte naturligvis kjøre en test. Jeg skulle jo helt klart ha tatt en såkalt “patch-test” for å forsikret meg om at jeg ikke er allergisk, men jeg har tatt henna før også, så jeg tok en sjanse og laget mønster på begge føttene.

Det er gjort på frihånd så det ble naturligvis ikke 100% likt. Var også veldig vanskelig å “nå frem” da jeg har ganske lange bein, så ble noe søl og dårlige linjer her og der. Synes likevel det ble ganske bra til å være første gang!

Neste blir vel venstre hånd, har sett utrolig mange kule design, så får finne noe som jeg tror jeg klarer ganske bra å se etter. Ille nok å gjøre alt på frihånd om jeg ikke engang vet hvordan jeg ønsker at resultatet skal bli.

Hva synes dere?

#henna #tatovering #tattoo #sminke

8 kommentarer

Siste innlegg