Første dag på diett.

Jeg skulle jo få Januar til å kose meg, det var jo planlagt og jeg skulle begynne med dietten 1 februar. Siden det er mandag så følte jeg likevel for å begynne nå istedenfor å vente til onsdag, men det gikk ikke helt bra.

Frokost (yoghurt, havregryn mandler) og lunch (Yoghurt og banan) gikk jo som planlagt, men etter fjellturen ble jeg invitert til mormor på vafler og siden jeg er et særdeles svakt menneske klarte jeg ikke å takke nei. Jeg spiste meg faktisk så mett og kvalm at jeg ikke klarte mer enn et par spiseskjeer med middag tre timer senere. Etter det har jeg spist en fruktsalat som heldigvis er innafor og en mûslibar som er sånn helt greit men ikke på plan og ei appelsin som heller ikke er etter planen.

Hverken 3-timers “regelen” eller korrekte måltider gikk særlig bra på dag en, men jeg har heldigvis mulighet til å redde meg litt inn i morgen før februar faktisk begynner (Ikke at det er kjempestress å være helt nazi de første månedene men en god start er essensiell uansett hvor lenge jeg skal spise rent og sunt).

Jeg må innrømme at selv om jeg “gikk på trynet” hva det angår selvkontroll idag så er motivasjonen tilstede for å ikke tillate det å skje igjen. Vi har nemmelig bestilt oss sydentur i Mai, og jeg har lyst å se smashing ut når vi drar dit! Jeg veit at kjæresten synes jeg ser bra ut, og selv om han ikke hadde syntes det hadde han nok aldri sagt det, men jeg har lyst å være ultrahot (Haha jeg blir flau av ordbruken min til tider). Jeg vil at når vi går i byen så er han stolt av at “DET HER er dama mi”.

Dessuten vil jeg ha massevis av bilder fra turen som jeg kan se tilbake på for å få motivasjon igjen skulle jeg miste den iløpet av resten av sommeren! Kanskje noe ala “Followmeto” bildene i en av kjolene jeg skal bestille;

Eller et obligatorisk “bade” bilde i bikini;

Jeg gleder meg virkelig til diett.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg