Dagens trening 160117!

Dette begynner å bli det lengste jeg har klart å holdt meg til ei treningsplan! Uke fire av det russiske markløftprogrammet nå!

Det er jo to ganger i uka, og jeg har valgt mandag og onsdag i utgangspunktet, men om andre økt blir torsdag eller fredag er jo ikke akkurat krise. Spørs jo hvor sliten man blir av førsteøkta.

Idag var det 4×4 på 77,5% da 77,5kg for meg siden 100 er max (egentlig 102,5 men de ekstra kiloene der utgjør ikke noe i lengden uansett)

BPU3KHCj3BM
(Trykk på for å se video)
Jeg synes ikke det var noe tungt egentlig, men siden jeg ikke fikk filmet fra siden så veit jeg ikke om jeg krummet ryggen litt, for det kjentes nesten sånn ut da jeg tok de to første settene. Tror ikke jeg var skikkelig varm i ryggen fordi jeg ble avbrutt av noen da jeg kjørte “Squat-to-stand”. Jeg vil ikke klage fordi jeg eier faktisk ikke senteret, men synes det er litt unødvendig at denne personen absolutt måtte legge balansebrettet akkurat der jeg satt og ikke, OH I DON’T KNOW, en halvmeter til høyre for meg?
 
Etter jeg var ferdig med markløft følte jeg ikke at jeg hadde trent i det heletatt egentlig, så jeg kjørte like godt 100 repetisjoner på back-extensions med 5×20. Da ble jeg relativt ferdig i ryggen for å si det sånn, men jeg hadde fremdeles litt tid før jeg måtte på jobb så jeg kjørte et par fysioterapi øvelser (kun på vond-skuldra) før jeg dro hjem.


Har aldri hatt et ønske om hverken store eller markerte armer, men er likevel glad for å se at ikke absolutt all muskelmasse har forsvunnet! Jeg trente jo en del push- og pull-ups i sommer da jeg var frisk, så er vel de musklene som henger igjen.

Nå har jeg igjen to timer av nest siste skift, så i morgen klokka 22 er det helg! Jeg og Andreas skal til Trondheim på fredag og jeg gleder meg sjukt. Blir digg å komme seg litt ut og bort igjen, dritlei av å sitte på sofaen og ellers bare daffe rundt i huset dagen lang.

Q: Hva har du trent idag?

4 kommentarer

Siste innlegg