If I get skinny – mål og ønskeliste.

Jepp, mye kroppsprat for tiden, men som nevnt så har jeg ikke mye annet jeg klarer å styre enn kosthold, så da blir det rett og slett mye kroppslige tanker.

Jeg elsker klær, og spesielt tettsittende klær, crop tops, korte shortser og ca alle andre klær som rett og slett ikke ser bra ut om man har stort mer enn 15% fett. I fjor kjøpte jeg masse klær i denne kategorien fordi jeg skulle bli tynn nok til å bruke de med stolthet. De ligger fremdeles like ubrukte i skapet som den dagen de ble kjøpt. Jeg var jo egentlig i fysisk form til å kunne bruke de uten at det var ‘skandaløst’, men jeg følte bare ikke for det da.

MEN som sagt har jeg bedre utgangspunkt og mye mer kunnskap om kosthold enn i fjor, så i år skal jeg klare å nå mitt personlige kroppsmål. Siden jeg har alle disse ubrukte klærne fra i fjor trenger jeg virkelig ikke kjøpe fler “motivasjonsklær” som jeg (klein å si) tar på meg av og til for å øke motivasjonen til å spise riktig. I tillegg til den motivasjonen er det jo greit å ha ei “gulrot” for å ha motivasjonen til å spise riktig, så da setter jeg opp ei ønskeliste som jeg ikke får kjøpe noe ifra før jeg når målene mine!

Denne supernydelifantastiske shortsen fra RWDZ til den nette sum av 1800,- pluss frakt. Dette blir den “store premien“, hvis jeg trener og spiser riktig lenge nok til at den shortsen jeg allerede har fra RWDZ blir ‘slapp’, da får jeg kjøpe denne!

Dette råkule settet fra BB, havner på ca 1500,-! Det er jo råstilig men viser jo ganske mye av magen, så det passer seg vel ikke helt for noen på “min størrelse”. Dette settet kan jeg unne meg når (Hvis) jeg begynner å se magemusklene mine (Det er et greit tegn på at jeg er tynn nok til å vise mage vel)


Dette settet og denne kjolen! Settet viser jo faktisk bare den delen av magen min som er ‘stram’ i utgangspunktet, samme med kjolen, men selv om jeg KAN ha begge nå, så vil jeg disse også skal være en premie. Hvis jeg kommer meg ned på 75kg ila. Mars så får jeg kjøpe begge settene!


Denne bikinien, fordi den er råkul! To grunner til at jeg ikke kan kjøpe den nå, jeg har for store pupper (Ebay, max b-cup) og det ser ikke akkurat bra ut om man har valker. Bestilte faktisk nettop et undertøysett i nesten akkurat samme stil! Målet for denne må rett og slett være å få vekk “Kjærlighetshåndtakene” da de er mest utsatt av strikkene.


Disse toppene, fordi de er hysterisk morsomme (i mitt hode). Den til venstre er nok mer enn sports-bh/bikinitopp siden den er så kort. De koster vel mellom 30 og 50,- per stykk så må ikke akkurat legge til sides penger for å ha råd, men er likevell ikke vits å kjøpe noe som ikke blir brukt. Den til venstre får jeg kjøpe hvis jeg begynner å svømme litt oftere, den til høyre hvis jeg får synlige mageruter.

Hvis jeg ender opp med å kjøpe toppen til venstre kjøper jeg også denne underdelen;

Den er jo noe “Revealing” men hvis jeg får superduper smashing sprettrumpe må man jo vise den frem.


Denne “treningsdressen” eller hva man skal kalle det er RÅSTILIG, men man kan ikke ha antydning til en valk for å skulle se bra ut i den. Selv om RWDZ er den ‘store premien’ så er denne dressen den jeg må jobbe mest for å få. Den finnes ikke stor nok til mine nåværende kroppsmål engang, så hvis jeg når målene fra tabellen, da kan jeg kjøpe den. Målene på playsuiten er 94/72/94 på bryst, midje, hofte. Mine nåværende mål er 95/78/92eller104. Noen måler “hips” på hoftebein, andre over rumpa. Jeg må da altså ned 1cm over brystene, 6 i midja og mest sannsynlig 10 over rumpa for at den skal passe. Det er jo stretch så jeg får den jo på meg selv nå, men det er jo greit om den sitter fint på også da. Derfor blir det naturligvis en “valkfri” regel om jeg skal ha denne. Jeg må seriøst få tak i sånn ‘fettklype’.. Hahaha!

Vel, det var ønskelista mi! Har sykt mange andre ønsker også, men de er ikke direkte linket til at jeg må ‘endre’ kroppen først, så da trenger jeg ikke legge de ut på dette innlegget.

Ønsker alle ei nydelig uke, og en flott Mandag! 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg