Sunday Funday!

Ironisk overskrift, for egentlig var det ikke særlig gøy.

Siden jeg ikke kan bruke armene noe særlig så må jeg jo drive med alternativ trening, som ofte er synonymt med kjedelig trening. Jeg begynte med å sykle litt for å få i gang beina, deretter tok jeg en tøyerunde på sikkert 20-30minutter og avslutta med den kjære mageøkta som jeg har lært meg til å elske å hate.

5 runder med 20 V-up, 15 tuck crunches, 20 sek hollow hold og 20 sek arch hold.
Det er KUN arch hold som ikke er super-duper smertefull. Siden jeg normalt bare poster videoer når jeg klarer noe bra bestemte jeg meg for å lage en video for å vise hvor sykt dårlig jeg er når det kommer til denne økta, for etter runde 1 så går det egentlig bare nedover når det kommer til utførelse.

BNmRnGTje_U

Jeg tror man må trykke på bildet for så å bli videresendt til IG for å se videoen, har faktisk ikke testa det selv engang.

Det er ihvertfall ei helt sykt rå mageøkt som henger i lenge, og som helt klart burde være en del av alles mage-rutiner.

Nå står det “bare” igjen 11 timer av siste nattskiftet før jeg skal ha ei awesome friuke. På mandag skal jeg melde inn to venninner og offisielt bli “treningsfadder” på de. På tirsdag skal jeg og svigermor ha bakedag. På onsdag drar vi til sverige på julemat og godis-shopping, og på torsdag (etter ei natt på hotell i Trondheim) skal jeg møte med en på Heimdal Treningssenter og kanskje få litt eksperthjelp på den hellvetes skuldra! Det må jo bare bli ei bra uke!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg