Voldtekt er jenta sin feil.

Jeg er sint, frustrert og oppgitt. Jeg har i en lengre periode chattet med en gutt/mann som ganske nylig har flyttet til Norge (virker det som på språkegenskapene). Jeg synes det er helt greit å prate med fremmede på nett, for jeg føler ikke jeg legger ut informasjon som kan bli brukt mot meg, som adresser osv. Han virket jo grei og oppegående i starten, men idag ble jeg forbannet. Det er på ingen måte bare denne personen som har denne tankegangen, men det er skremmende å oppleve det at noen faktisk sier det rett ut på den måten som han gjorde.

Han klaget over hvor vanskelig det var å få seg “date”. Jenter var skeptiske til sånn. Greit nok det, men så sier jeg at det helt sikkert har en sammenheng med hvor mange som blir voldtatt på slike ‘blind dates’ og møter med menn de kanskje bare har truffet en gang.

Da sier han at det ikke er noe å tenke på, for de jentene som blir voldtatt ber om det når de kler seg seksuelt og søker oppmerksomhet.

Hva i hellvete er det som skjer med menn og denne tankegangen?? Om jeg tar på meg den aller korteste kjolen jeg eier, kliner trynet fullt av sminke, drikker meg drita og snakker høylytt om at jeg glemte å ta på meg truse før jeg dro hjemmefra, så har jeg fremdeles ikke bedt om at hvem som helst kan ta for seg kroppen min og bruke den etter eget ønske!!

Det sier jo seg selv at oppførselen jeg beskrev over her er relativt farlig for ei jente å ha, det finnes jo mange menn som tar det som en invitasjon, men kvinner verden over blir voldtatt daglig fullt påkledd eller ikke, så å påstå at noen som helst ber om det er faktisk helt sykt. Kvalmende, skremmende tankegang. Dessverre har jævla mange menn denne tankegangen, kanskje de fleste dessverre. Det er helt feil å tenke slik også, for ingen og da mener jeg ingen ønsker å bli voldtatt. Mange ønsker sikkert et one-night-stand når de kler seg vågalt og drikker litt mye, men da må de be om det. Det burde ikke ligge noen tvil om kvinnens ønske hvis du faktisk skal ha sex med henne. Uansett om hun kler seg som en callgirl og flørter uhemmet med deg hele kvelden så kan du faktisk ikke forvente at hun er interessert i mer enn bare det å flørte! Det må da være lov å flørte og danse med noen uten å måtte knulle de etterpå. Dessuten til de menn som mener at hvis man spanderer en drink på ei jente, så skylder de deg sex!? Gå og dø, det er helt frivillig å spandere på jenter; noen ganger får du napp, andre ganger ikke. Vil du betale for sex så må du skaffe deg ei hore.

NO MEANS NO!

Det samme gjelder om dama du tar med deg hjem angrer seg når det begynner å bli “hett”. Kanskje hun var på jakt etter en rebound men kjenner så at hun ikke er klar for det. Kanskje hun faktisk er jomfru og hadde planer om å ikke være det etter denne kvelden, men angret seg når hun ble litt mer edru. Kanskje hun faktisk har kjæreste eller ektemann som hun har kranglet med og bestemte seg for å hevne seg på men innså at “det her er faktisk for dumt”. Uansett hvilken grunn kvinnen har for å angre seg på valget når det er like før, så skal du la henne gå. Det burde ikke være en ubrytelig kontrakt å bli med noen hjem. Ja det suger selvfølgelig å bli liggende med “blue balls” når det var såååå nære, men det er ingen unnskyldning til å bryte seg på noen som ikke lengre ønsker sex.

Regler alle menn burde ha så jævla klart for seg er;
Nei betyr nei, uansett når de sier det, og uansett om de har sagt ja tidligere.
Er hun bevistløs er det også er stort jævla NEI.
Er hun så full at hun ikke klarer å prate for seg selv så er det også et NEI.
Er hun lettkledd så er det ikke en invitasjon.

Flørt gjerne med jenter, se om hun er interessert, får du napp så kjør på, vil hun ikke? La henne gå.

Get it trough your head.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg