Abs on fire!

Jeg var veldig nære på å ha hviledag idag, men Andreas hadde ei mageøkt fra ei som driver med crossfit på fulltid han ville teste, så jeg slengte meg på sånn ca 30min før jobb.

Økta er som følger; 5 runder med 20 V-up, 15 Tuck Crunches, 20 sekunder Hollow Hold og 20 sekunder Hollow Arch.

Før vi testa den tenkte jeg “jaja, hvis hun avslutter alle treningsøktene sine med denne runden så er den vel ikke så ille” og allerede etter de 10 første repsa skjønte jeg at jeg tok grundig feil.

BNKpLb4j8Sg
Jeg har bare ètt ord; AU!
 
Her trodde liksom jeg at jeg hadde over gjennomsnittet sterk mage da de ferreste mageøvelser biter på, men dette brant! Jeg måtte faktisk klippe vekk “Tuck crunches” fordi jeg rett og slett ikke fikk de til, så jeg lå egentlig bare å rulla. Bare se på trynet mitt på hollow hold hvor sykt vondt jeg har! Og du trodde mageøvelser var chill..
Må også nevne her at jeg bare kjørte tre av fem runder fordi det var så sykt vondt (Og jeg hadde bare ti minutter på å enten pakke sekken til jobb, eller å fullføre)
 
Kan ikke gjøre annet enn å anbefale denne mageøkta. Vil også si at den “V-up” øvelsen er mye teknikk I tillegg til at den er dritvond, så om du ønsker å prøve den så er det ikke vits å gi opp om du ikke får den til i starten, kommer seg etterhvert!
 
Bare to nattskift igjen før langhelg! I morgen har jeg “DT” time igjen som er min crossfitinspirerte gruppetime på Impulse, og dere kan jo bare gjette på hvilke mageøvelser jeg kommer til å ha med! God natt!
 
#trening #treningsblogg
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg