JEG GIR OPP!

Jeg er lei. Så JÆVLA LEI!! Jeg gidder faktisk ikke mer. Idag har brenningen og stikkingen returnert til håndleddet. En følelse som jeg forbinder med betennelse eller annen skade i nakke/skulderområde.

Jeg føler meg så jævlig deprimert nå. Alt har liksom føltes så bra i det siste. Som om at det har vert håp, men nå føles det ikke sånn lengre. Om jeg trener som vanlig eller har fullstendig treningsfri virker ikke som gir den helt store forskjellen og nå er jeg lei av å være et halvt menneske!!

Jeg skal være i ro denne uka og se hva som skjer, men når lørdagen kommer gir jeg alt. Hvis jeg kjenner at skuldra blir veldig mye vondere av å trene hardt så vet jeg jo hva jeg må gjøre. Legge meg ned og dø.

Men frem til da skal jeg ihvertfall holde meg i live på trøstemat og Sims.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg