Oppsummering Oktober!

Nok en gang litt sent ute med måneden i bilder, men har ikke hatt tid til så mye blogging.

Jeg vil begynne med å sjekke målene jeg satte for måneden!

Målene for oktober;
Klare 2 double unders. Da altså hoppe single hopp, ta en double under, fortsette å hoppe, deretter ta en double under til uten stopp. Burde være overkommelig.
DONE! Jeg tror rekorden ble 8 double-unders uten stopp med tre(?) single hopp mellom hver DU. Fornøyd med den!

Ta en toe-to-bar igjen. De siste gangene jeg har prøvd det har jeg rett og slett ikke kommet helt opp, men det skal jeg få til denne mnd, om det så bare blir med den ène.
Skuldra har egentlig ikke begynt å bli bra før for ei uke sia, så jeg har testa ÈN gang, og jeg mener den burde vert godkjent selv om jeg ikke var borti stanga med tærne (Men se på de som konkurrerer, de er faktisk ikke borti de heller)

Lese ut de bøkene som jeg har begynt på (to stykker).
Hahaha.. vel, istedenfor å lese ut de som jeg hadde begynt på har jeg lest ca 1/3 av ei ny bok. Jaja la gå.

Tegne minst 1 gjennomført tegning (ikke noe halvhjerta greier).
Done! Som er avbildet et sted over her tegna jeg Daenerys, ei tegning jeg ble veldig fornøyd med faktisk.

Bli brun! Har tatt sol to ganger forrige uke, og skal fortsette å sole meg to ganger i uka fremover for å få hudfarge igjen (Er hvit som snø nå).
Yass. Eller, så brun som man kan forvente av en super-arisk person med et hint av ginger-gener. Jeg tar sol hver 3-4 dag nå, og må gjøre det enda hyppigere skal jeg ha sjans å bli brun. Men jeg er fornøyd med fargen enn så lenge!

Gå ned 1-2kg. Just because.
Ja og nei? Har ikke veid meg de siste dagene, men jeg vet jeg har vert faktisk mer enn 2kg lettere enn jeg var da jeg skrev målet.

Månedens høydepunkt, fra start til slutt (nederste bildene og oppover da altså).
– Gjorde en insane hopp! Box jump hvor jeg hoppet mer en halve min totale høyde! Jeg fant ut at det ca var 100cm, som jeg er dritfornøyd med. Bryr meg ikke om at det finnes folk som helt sikkert hopper hele høyda mi engang.
– Blir bedre og bedre med hoppetauet. Stagnert litt i det siste men har ikke hoppet så mye at jeg kunne forventet å klare sammenhengene DU’s uansett.
– Vert på tur på Ekkertind og Flånebba! Mest sannsynlig de siste storturene for året med tanke på at alt over 1000moh er dekt i snø.
– Klarte faktisk Pistol-squat med begge beina! Har bare fått det til med venstre fot før (sterkere og bedre balanse), men har gjort det med høyre også denne måneden! Ingen bilder av det da men, har ikke alltid mulighet til å filme eller ta bilder siden det er ulovlig å legge ut bilder med andre folk i bakgrunn, og treningssenteret har vert relativt fullt.
– Begynt å fått bedring i skuldra, som er kanskje det viktigste her! Den er langt fra god nok til konkurransen 19 November sånn helt egentlig, men det får briste eller bære.
– Startet opp ny type gruppetime på Impulse kalt “DT” eller “Dagens trening”! Crossfitinspirert gruppetime med bl.a amrap, afap og emom.
– Vert kreativ! Ikke et sånn høydepunkt egentlig, men godt å få litt utløp for alt som kverner i hodet. Skulle aller helst hatt flere timer i døgnet til å gjøre alle disse prosjektene jeg ønsker å gjøre. Startet jo opp denne tegneprofilen på IG (Link Her) som jeg har fått fyllt opp relativt bra, men kommer ikke til å være like aktiv der som på den personlige profilen, naturligvis (Den er HER)
– Mer enn 1000 følgere på IG! Dette er vel kanskje det største høydepunktet med tanke på at jeg ikke har kommet stort lengre med treningen (Som vanligvis bruker å være det beste med måneden). Det er en utrolig god følelse at SÅ mange folk synes min treningshverdag er interessang nok til å følge! Så takk til alle dere hærlige følgere altså!

Mål for November!
Holde vekta nede/gå ned.

Jeg veit jeg ikke burde publisere egen vekt her på bloggen men fuck it. Jeg veier ish 75-78kg, alt etter når jeg går på vekta og hva jeg har spist de foregående dagene. Jeg ønsker å gå på vekta 1 gang i uka og se 75tallet fast. Jeg veier meg da altså ikke mellom Lørdag og Mandag siden jeg spiser mer mat og gjerne godis på helg.

Få til sammenhengende DU’s
Uten mellomhopping ønsker jeg å ta to eller flere double-unders på rad.

Lese ut den hellvetes boka..
Haha samme som sist, men denne gang kun den ene pluss ei jeg ikke har begynt på. Har lånt to bøker som jeg ønsker å levere tilbake, men jeg føler jeg lese de først også. Uansett hvor lite engasjerende de sammenligna med Harry Potter (Boka er bra altså, men mer som en biografi enn fantasy) så skal jeg lese de ut og få levert de tilbake. Har hatt de i tre måneder nå liksom.

Tre Pistol Squat
Nå skal jeg øve mere på denne øvelsen. Jeg tror jeg skal prøve å klare tre per fot uten pause.

Det er også en umasse ting jeg har lyst å gjøre om skuldra virkelig er blitt bra igjen. Pushup, pull up, burpee halvmaraton. Ja dere skjønnr tegninga. Dessverre er det ingen garanti at jeg får den helt bra før kanskje ut i desember, eller ikke engang før nyåret. Det får heller være et sidemål, eller mer som en leveregel denne og alle månedene som kommer å passe på å gi armene nok hvile, og faktisk gjøre støttemusklaturtreninger før jeg begynner med noe toe-to-bar og kippe-treninger som er belastende for både ledd og muskler.

Som vanlig har jeg ikke noen god, avrundende avslutning til innlegget, så, kk thx bye!

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg