Rå økt!

Idag har jeg virkelig fått pumpa både beina mine og pulsen! Jeg viste ikke helt hva jeg hadde lyst å gjøre da jeg kom på treningssenteret idag, men hadde tre øvelser i bakhodet; Hoppetau, box-jump og step-up. Jeg vet at om jeg går inn i ei økt helt uten plan så broker den å bli rotate og dårlig, så jeg bestemte meg for å kjøre ei økt jeg vet er pain, men som funker.

50 – 40 – 30 – 20 – 10 reps per øvelse, kjørt i runder.
For å si det sånn, jeg anbefaler ingen å kjøre 50 box jump på rad, og ihvertfall ikke å gå rett over til step-up etterpå. Jeg skal ikke si at det er den hardeste økta jeg har hatt, langt ifra, men jeg kjente den funka!

BMMOVMTjZdZ
Siste runde (10rep per øvelse). Jeg var Ganske ferdig, som vises godt på trynefarga mi her! Jeg hadde egentlig litt lyst å kjøre mageøvelser med samme oppsett da jeg var ferdig, men etter 50 rep med crunches var jeg dritlei, så jeg kjørte 15min med god uttøying istedenfor.
Nå skal jeg jobbe mitt siste 12timerskift for denne perioden før det er 4 dager med fri!
Siden det ikke ble noe magetrening og jeg tipper beina er relativt kjørt i morgen, så kjører jeg nok ei kjerneøkt med rygg og mageøvelser i morgen. Kjedelige økter, men de må til!
 
Ha en fin søndagskveld!
#trening
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg